Filtrujete dle štítku s názvem: trendy ve vzdělávání
Tak schválně. Spočítáte zpaměti, kolik je 2x732x5? Dokážete bez dlouhého přemýšlení určit, jaké rozměry má čtvercový pozemek o ploše 700 metrů čtverečných? Možná jste...
Dá se učit informatika, aniž by v hodině děti vůbec sáhly na myš či klávesnici nebo slyšely nějaká fakta o tom, jak fungují počítače? Možná to zní jako protimluv, ale informatika...
Kdo ve škole víc mluví, víc se naučí, ukazují výzkumy. Hraje to větší roli než být snaživý, říká jejich autorka
Žáci ze tříd, kde se více hovoří a diskutuje, mají lepší výsledky. Vyplývá to z více než desetiletého výzkumu komunikace, který vede na Masarykově univerzitě Klára Šeďová....
Koučink pomalu, ale jistě proniká do škol. Jeho základní principy a techniky navíc mnozí učitelé již používají, i když o koučování nic nevědí. Učitelka matematiky na druhém...
V hodině fyziky se dají vymýšlet i komiksové příběhy. Kvartáni z Lauderovy školy v Praze tak nedávno dostali za úkol vysvětlit bezpečné zacházení s elektřinou. „Především...