Filtrujete dle štítku s názvem: rozhovor
Vladimír Marček je psycholog a psychoterapeut. Má svou praxi v Brně a v létě jezdí na několik táborových turnusů. Pro děti vymýšlí aktivity a má pro ně i konzultační hodiny,...
Puberta a náš přístup k ní dokonale odráží změny v celé společnosti. Zlom mezi dětstvím a dospíváním je čím dál razantnější i rychlejší, podle posledních poznatků...
Každý vědec je zároveň i spisovatel. Psaní se ale většina z nich musí učit, říká učitel z VŠ
„Během studií se budoucí vědci a vědkyně nedozví, že velká část jejich práce je psaní,“ říká archeolog Jan Kolář. Než odjel do Londýna, kde se účastní rozsáhlého...
Jan Kohut vytváří výuková videa, přednáší a školí žáky i učitele v tom, jak (se) efektivně učit. Zároveň však boří zažité představy o tom, jak by podle nás učení mělo...
Fyzika nejsou jen definice a vzorečky, ale hlavně souvislosti a pokusy – tedy pokud se ji dítě učí badatelskou metodou. O to, aby takové štěstí mělo co nejvíc dětí, usiluje také...