Filtrujete dle štítku s názvem: rozhovor



0
(0)
Vysoké IQ se přeceňuje, říká Vladimír Marček, autor testů Mensa
Příští rok začne Mensa používat zcela nové IQ testy pro dospělé, děti mají nové od roku 2019. Hlavním autorem obou je brněnský psycholog Vladimír Marček. Jak vlastně nové...
0
(0)
Formativní přístup není jen soubor technik, ale celkový přístup k učení
Co to je ten „formativní přístup”? Je to to samé jako slovní hodnocení, triády nebo respektující výchova? Nebo jde o prevenci syndromu vyhoření u učitelů i dětí? Všechny...
0
(0)
Děti oceňují fér prostředí, říká učitel, který učil v Londýně a dnes působí v Praze
Nadávka nebo hnusná smska spolužákovi? Jsou učitelé, kteří nad tím mávnou rukou, protože z toho se přece nestřílí a je toho navíc mezi dětmi tolik, že by nedělali nic...
0
(0)
Marv Shamma: S mindsetem minulosti děti na budoucnost nikdy nepřipravíme
V souvislosti se změnami ve školství často slýcháme, že jsou nezbytné, abychom děti připravili na život ve 21. století. Potíž tak trochu je, že čtvrtinu 21. století už máme...
0
(0)
Dítě opravdu závislé na technologiích jsem za pět let praxe ještě nepotkala, říká psycholožka
Blbost, kravina, závislák – to jsou slova, která děti nejčastěji od svých rodičů slýchají ve spojení s online světem. Pro děti jsou přitom technologie přirozenou součástí...

Staňte se členem naší komunity.

Nechte si posílat ty nejzajímavější články ze světa vzdělávání
a odebírejte náš Facebook.

Buďte naší součástí.

Zaregistrujte se

Vyberte si,
jaké téma Vás nejvíce zajímá
a dejte se do čtení.

Články pak můžete dále filtrovat. Například dle
věku dítěte a jejich hodnocení.